Psihologinja
Amela Muftić Župan
Psihologinja sam s dugogodišnjim iskustvom u radu s djecom, mladima i roditeljima. Od sustava socijalne skrbi gdje sam radila upravo na odjelu za djecu, mlade i obitelj, preko savjetnice u Skloništu za žene i djecu žrtve obiteljskog nasilja, pa do osnovnih škola u kojima već nekoliko godina radim psihološku procjenu, grupni i individualni rad s učenicima, savjetovanje roditelja i sl. Kroz cijeli svoj radni vijek redovito se stručno usavršavan pa do sada imam završene brojne edukacije kojima produbljujem svoje znanje u području rada s djecom, mladima i njihovim roditeljima. Svoje iskustvo i znanje odlučila sam pretočiti u svoj san, mjesto na kojem ću svoje ideje i kreativnost moći pretvoriti u stvarnost. Cilj mi je da se svi naši klijenti osjećaju prihvaćeno, poštovano i uvaženo. U svom radu posebnu pažnju posvećujem cjelovitom i individualnom pristupu svakom klijentu.
METODE KORIŠTENJA CRTEŽA U RADU S DJECOM
+ ilustrirani e-priručnik
OPIS: Edukacija se sastoji od tri dijela. U prvom dijelu sa sudionicima će se proći detaljan prikaz razvojnih faza crteža u dječjoj dobi, u drugom dijelu sudionici će naučiti koristiti crtež kao dijagnostičko sredstvo u procjeni intelektualnog i socioemocionalnog statusa djeteta te za procjenu obiteljske dinamike. U trećem dijelu edukacije sudionicima će se ponuditi konkretne tehnike crtanja koje se mogu koristiti u radu s djecom za razvoj različitih područja, npr. samoregulacije, emocionalne pismenosti, relaksacije i sl. Cijela edukacija je osmišljena tako da bude što konkretnija i upotrebljiva u praksi, a praćena je stvarnim primjerima dječjih crteža. Nakon edukacije, sudionici će na e-mail adresu dobiti potvrde o sudjelovanju te ilustrirani e-priručnik s teorijskim i praktičnim dijelom.
NAČIN IZVOĐENJA: Zoom
TERMIN: 22. ožujak 2025.
TRAJANJE: 6 školskih sati
CIJENA: 95 eura
PREDAVAČICA: Amela Muftić Župan, psihologinja, KBT i TF-KBT terapeutkinja pod supervizijom, edukantica Terapije igrom, s desetogodišnjim iskustvom u radu s djecom i adolescentima.
